Magas fehérjetartalmú ételt keresel? Itt van néhány megoldás!

fehérje

A húsokban, tojásban, diófélékben köztudott, hogy magas a fehérjetartalom. Melyek azok a kevésbé ismert ételek, amelyek ezen kívül még ideális választást jelenthetnek?

  • Mogyoróvaj

Szereted a mogyoróval édeskésen sós ízét? Kétségtelenül finom, tehát nassolni valóként is fogyasztható és igen magas a fehérjetartalma! Fogj egy kanalat, dőlj le a televízió elé és élvezd a mogyoróvaj ízét!

  • Szója

A reggeli kávéba tej helyett önts szójatejet. Vannak különböző ízesítései – többek között mogyorós, kakaós, kókuszos – és az egyébként is finom, forró reggeli italt még ízletesebbé teszi. Egy csésze szójatejben 10 gramm fehérje található!

  • Halak

Szereted a halféléket? Akkor szerencséd van, mert a hal amellett, hogy egészséges, magas fehérjetartalommal is bír! Gyakorlatilag bárhogy fogyaszthatod, mindenhogy egészséges, amitől talán a rántás az, amit egyedül kerülni kell.

fehérje

  • Sajt

Elég naponta egy-két szelet sajtot fogyasztanod és már megvan a szükséges napi fehérjebeviteled! Köretként nagyon sok étel mellé illik, de magában is finom csemege.

  • Tészták

Tészták közül természetesen azok a fajták a magas fehérjetartalmúak, amelyekben sok a tojás.

  • Csiperkegomba

A zöldségeken belül a csiperkegombában igen magas a fehérjetartalom. 100 grammban megközelítőleg 6 gramm fehérje található.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*