Melyek azok az ételek, amelyek gátolják a testsúlycsökkentést?

Aki testsúlycsökkentést szeretne elérni, annak a mozgás mellett oda kell figyelni az egészséges táplálkozásra. Ez egyértelmű, viszont rengeteg olyan étel van, amiről nem is gondolnánk, hogy hizlaló hatással van, mégis akadályozza a cél elérését. Melyek ezek az ételek?

Édesség testsúlycsökkentés alatt

Természetesen a nassolni valók szinte mindegyike tiltott ételnek számít a diéta ideje alatt. Csokoládé, gumicukor, csipsz. Ha mégis nassolni szeretnél, az egyetlen, amit tudok számodra ajánlani, az talán a kis csomagolású ropi.

A nagy kiszerelésnél nehéz ellenállni egy már kibontott csomagnak, amíg az üres zacskó alját meg nem látod. Azonban egy kis csomag ropival még nem viszel be olyan nagy kalóriaadagot és egy kicsit mégis csökkentheted a rágcsálnivaló-éhségedet.

Szószok testsúlycsökkentés alatt

A majonéz, ketchup, illetve a mustár is már kis mennyiségben megnöveli a kalóriabeviteledet. A majonézben kiemelkedően sok van – egy kanálnyi majonézben körülbelül pont annyi kalória van, mint egy nagy fej salátában. Ha egy mód van rá, kerüld őket.

Jó hír, hogy helyettesítheted joghurttal! A natúr joghurtot leturmixolt gyümölccsel igazi egészségbomba és ráadásul finom is! Keverd össze egy-két kanálnyi zabkorpával és a lehető legjobbat teszed a testsúlycsökkentés érdekében. A zabkorpa nagyon jó hatással van a szervezeted tisztítására, még az orvosok is ajánlják a fogyasztását.

testsúlycsökkentés

Kenyér, péksütemény testsúlycsökkentés alatt

Egy szelet sima fehér kenyérben majd 200 kalória van. Természetesen a kenyeret nem szabad teljesen elhagyni, de ennél többet egy-egy étkezés alkalmával ne fogyassz, ha eredményes fogyókúrát szeretnél. Ha lehet, akkor válassz teljes kiőrlésű rozskenyeret.

Vaj, vajkrém testsúlycsökkentés alatt

Kis mennyiségben nem annyira hizlal, de bánj vele óvatosan. Egy vastagon megkent vajkrémes kenyérrel nagyon gyorsan elérheted a napi kalóriabevitel korlátot.

Köretek testsúlycsökkentés alatt

A legjobb választás, ha salátakeveréket fogyasztasz köretként. A rizs és a tészta fogyasztása alapvetően hizlaló, ha sokat eszel belőle, salátából viszont nagyjából korlátlanul fogyaszthatsz fogyókúra alatt is.

Természetesen valódi tiltott ételek nincsenek. Az egyetlen, amire oda kell figyelni, hogy a napi átlag 2000 kalóriás korlátot ne lépd át, mellette sportolj rendszeresen és hamar meglátod a testeden a változást.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*